Najczęściej zadawane pytania
Jak zapisać się na szkolenie?
Chcąc zapisać się na szkolenie należy wejść w zakładkę SZKOLENIA i wybrać interesujący Cię kurs. Po zapoznaniu się z opisem i programem szkolenia, należy wybrać z rozwijanej listy termin i miejsce szkolenia. Następnie należy zdecydować czy zapłacić od razu pełną kwotę, czy też tylko zaliczkę (30% ceny). Po dodaniu szkolenia do koszyka można od razu przejść do płatności. Należy uzupełnić swoje dane oraz po zaakceptowaniu regulaminów zrealizować płatność online. Potwierdzeniem rezerwacji jest e-mail o przyjęciu zamówienia oraz e-mail o dokonaniu płatności.
Ile mam czasu na dokonanie płatności po wpłaceniu zaliczki?
Saldo zamówienia (czyli pozostałą kwotę) należy wpłacić najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia. W tym celu należy skorzystać z linku dołączonego do wiadomości e-mail o złożeniu zamówienia. System wyśle też automatyczne przypomnienie o konieczności wpłaty salda. Brak wpłaty salda zamówienia w podanym terminie powoduje anulowanie zamówienia.
Wpłaciłam/em zaliczkę. Jak mogę dopłacić resztę kwoty za szkolenie?
System wysyła automatyczne przypomnienie o płatności z odpowiednim wyprzedzeniem (14 dni przed szkoleniem). Należy kliknąć przycisk „zapłać teraz”, a wtedy nastąpi przekierowanie do systemu płatności.
Czy otrzymam fakturę za kurs?
Tak, faktury wystawiamy zwykle w poniedziałek po zakończonym szkoleniu. Faktury wysyłane są na adres e-mail podany w zamówieniu.
W jakich godzinach odbywają się zajęcia?
Szkolenia zazwyczaj odbywają się w godzinach 9:00-18:00 (piątek, sobota) 9:00- 15:00 (niedziela) jednak nie jest to reguła. Prosimy o sprawdzanie programu szkolenia oraz uważne śledzenie informacji przesyłanych mailem.
Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?
Tak, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu/modułu oraz zaświadczenie Ministerstwa Edukacji Narodowej, ponieważ jesteśmy Placówką Kształcenia Ustawicznego.
Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu w języku angielskim / niemieckim?
Tak, jest taka możliwość. Jednak należy to zgłosić przynajmniej tydzień przed rozpoczęciem kursu.
Czy jest możliwość skorzystania z dofinansowania na szkolenie?
Tak, realizujemy szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) oraz z Bazy Usług Rozwojowych (BUR). Wymagane dokumenty są dostępne do pobrania w zakładce “dofinansowanie”. Pomagamy też wypełnić wniosek, napisz do nas na adres: biuro@frsc.pl
Czy jest możliwość powtórzenia szkolenia?
Tak. Na powtórki oferujemy 50% rabatu od ceny podstawowej szkolenia. Udział w powtórce uzależniony jest od dostępności wolnych miejsc. Kod rabatowy dostępny jest na Twoim koncie w Strefie Kursanta.
Jestem technikiem masażystą. Czy mogę wziąć udział w szkoleniu?
Tak. Nasze szkolenia adresowane są do przedstawicieli zawodów medycznych. Technik masażysta jest zawodem medycznym, a zatem serdecznie zapraszamy. Uczestnicząc w naszych szkoleniach możesz zdobyć punkty edukacyjne. Dowiedz się więcej: https://frsc.pl/szkolenia/technicy-masazysci/
Czy rezerwujecie noclegi?
Nie. Kursanci dokonują rezerwacji noclegów na własną rękę. Informacje o dokładnym miejscu szkolenia wysyłamy mailem. Zapoznaj się z bazą noclegową w Spale i Kraków-Budzyń.
Czy w cenę szkolenia jest wliczony obiad?
Obiad nie jest wliczony w cenę. Zapewniamy przerwę kawową.

