Przedsiębiorczość w gabinecie fizjoterapeuty

1 650,00 

Adam Basta – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Menedżer, przedsiębiorca, ekspert w dziedzinie zarządzania. Od roku 2019 ściśle współpracuje z branżą fizjoterapii jako Dyrektor Akademii FRSc oraz Członek Zarządu firmy FRSc.

Wybierając opcję z zaliczką, otrzymasz po szkoleniu dwie faktury
Czas trwania:
3 dni
Miejsce: Spała
Certyfikat MEN

Fizjoterapeuta, który chce zacząć świadczyć usługi w sektorze prywatnym staje przed trudnym wyzwaniem. O ile po latach studiów i zdobywania doświadczenia (a także po ukończeniu dodatkowych kursów) jest już na ogół dobrze przygotowany do zawodu, to niestety nie ma wiedzy i  umiejętności do stania się przedsiębiorcą. Szkolnictwo na żadnym etapie kształcenia nie przygotowuje ludzi do świadomego i odpowiedzialnego prowadzenia działalności gospodarczej. 

Oczywiście do prowadzenia gabinetu fizjoterapii nie trzeba od razu studiować ekonomii czy zarządzania, ale warto zdać sobie sprawę, że własnej firmy nie da się prowadzić czysto intuicyjnie. Należy poznać przynajmniej podstawowe zagadnienia prawne i ekonomiczne, aby z jednej strony uniknąć kosztownych błędów, a z drugiej strony robić to wystarczająco dobrze, by osiągnąć satysfakcjonujące wyniki.

Kurs „Przedsiębiorczość w gabinecie fizjoterapeuty – BASIC” ma charakter warsztatowy. Nie są to nudne wykłady do słuchania, ale intensywna praca twórcza nad stworzeniem koncepcji własnego biznesu. W programie kursu znajdują się wszystkie zagadnienia, które niezbędne są do postawienia pierwszych kroków w działalności gospodarczej.

Na kurs warto przyjechać ze swoim laptopem lub tabletem, aby na żywo na krok po kroku tworzyć swój własny biznes plan. Bardzo przystępna forma prowadzenia kursu przez doświadczonego przedsiębiorcę, gotowe formularze do wypełnienia oraz kreatywna atmosfera pozwolą słuchaczom zaprojektować swoją działalność od A do Z. Dzięki temu już na wstępie będzie ona poprawna formalnie, skuteczna rynkowo i satysfakcjonująca finansowo.

Zapoznaj się z programem kursu. Jeśli dość szybko dojdziesz do wniosku, że nic z tego nie rozumiesz, to bardzo dobrze! To znaczy, że ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Co wyróżnia to szkolenie?

Kurs „Przedsiębiorczość w gabinecie fizjoterapeuty – BASIC” wyróżnia to, że jest:

  • sprofilowany – stworzony specjalnie z myślą o fizjoterapeutach,
  • przystępny – prowadzony prostym językiem z wieloma przykładami z życia,
  • kompletny – przedstawia wszystkie zagadnienia związane z założeniem działalności,
  • praktyczny – forma warsztatowa angażuje uczestników i zachęca do twórczej pracy,
  • inspirujący – praca w grupie sprzyja kreatywności i znajdowaniu ciekawych pomysłów,
  • spersonalizowany – pracujemy razem, ale każdy dla siebie,
  • pragmatyczny – efektem kursu jest Twój własny plan działań krok po kroku

Dla kogo jest to szkolenie? 

Kurs adresowany jest do osób, które dopiero zamierzają otworzyć własną działalność gospodarczą i prowadzić gabinet w sektorze prywatnym. W szczególności kurs adresowany jest do:

  • studentów ostatnich lat studiów na kierunku fizjoterapia lub pokrewnych,
  • osób pracujących w zawodzie w sektorze publicznym,
  • osób pracujących w zawodzie w sektorze prywatnym na etacie lub B2B,
  • osób powracających do pracy w zawodzie po dłuższej przerwie,
  • osób powracających z zagranicy oraz obcokrajowców nieznających polskich realiów. 
  1. Wprowadzenie. 
  2. Podstawy przedsiębiorczości.
  3. Dotacja na rozpoczęcie działalności. 
  4. Twoja firma: 
    • Elementy podstawowe: 
      • wybór nazwy, 
      • wybór przedmiotu działalności, 
      • wybór formy prawnej działalności, 
      • wybór formy opodatkowania, 
      • obowiązki dodatkowe w celu uruchomienia działalności, 
      • wybór lokalu na gabinet, 
      • wybór usług dodatkowych (księgowe, prawne, doradcze), 
      • obecny i zakładany udział w rynku, 
    • Elementy strategiczne: 
      • wizja firmy, 
      • misja firmy, 
      • cele firmy. 
  5. Twoje otoczenie: 
    • Analiza otoczenia konkurencyjnego: 
      • charakterystyka branży, 
      • zakres i siła konkurencji,
    • Analiza makrootoczenia: 
      • politycznego, 
      • prawnego, 
      • ekonomicznego, 
      • społeczno-etycznego,
      • technologicznego. 
  6. Analiza SWOT. 
  1. Twoja inwestycja: 
    • Zakres inwestycji,
    • Źródła finansowania
  2. Ekonomika Twojej działalności: 
    • Przychody, 
    • Koszty, 
    • Dochody.
  3. Twój marketing: 
    • Analiza rynku, 
    • Zakres usług, 
    • Optymalne ceny, 
    • Działania promocyjne: 
      • ograniczenia w reklamowaniu działalności, 
      • reklama klasyczna (szyld, ulotki, wizytówki), 
      • reklama internetowa (www, Google, Facebook, Instagram), 
    • Warunki świadczenia usług
  1. Dokumentacja gabinetowa: 
    • Dokumentacja medyczna, 
    • Regulamin, 
    • Zgoda na zabieg, informacja RODO, cennik. 
  2.  Organizacja pracy: 
    • Rejestracja i potwierdzanie wizyt, 
    • Płatności gotówkowe i bezgotówkowe, 
    • Kasa fiskalna i terminal płatniczy.
  3. Ubezpieczenia: 
    • Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
    • Ubezpieczenie na życie i od następstw nieszczęśliwych wypadków, 
    • Ubezpieczenie majątku, 
    • Ubezpieczenie utraty dochodów, 
    • Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Przedsiębiorczość w gabinecie fizjoterapeuty”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk zakupów